loading...

اهنگ

X Tina Abraye sefid X دانلود آهنگ ابرهای سفید تینا X ابرای سفید تینا X دانلود آهنگ تینا بنام ابرای سفید X خیلی وقته که دلم واسه ی اون تنگ نمیشه X دانلود آهنگ خیلی وقته که

حسین بازدید : 647 جمعه 02 اسفند 1398
X Tina Abraye sefid X دانلود آهنگ ابرهای سفید تینا X ابرای سفید تینا X دانلود آهنگ تینا بنام ابرای سفید X خیلی وقته که دلم واسه ی اون تنگ نمیشه X دانلود آهنگ خیلی وقته که دلم واسه ی اون تنگ نمیشه تینا X دانلود آهنگ خیلی وقته که دلم واسه ی اون تنگ نمیشه X دیگه این قلب شکسته مثل سابق نمیشه X دانلود آهنگ دیگه این قلب شکسته مثل سابق نمیشه تینا X دانلود آهنگ دیگه این قلب شکسته مثل سابق نمیشه X شاید ابرای سفید تو آسمون بازم بیان X دانلود آهنگ شاید ابرای سفید تو آسمون بازم بیان تینا X دانلود آهنگ شاید ابرای سفید تو آسمون بازم بیان X ولی دیگه هیچکدوم شبیه چشماش نمیشه X دانلود آهنگ ولی دیگه هیچکدوم شبیه چشماش نمیشه تینا X دانلود آهنگ ولی دیگه هیچکدوم شبیه چشماش نمیشه X خیلی تلخه که صداشو دیگه یادم نمیاد X دانلود آهنگ خیلی تلخه که صداشو دیگه یادم نمیاد تینا X دانلود آهنگ خیلی تلخه که صداشو دیگه یادم نمیاد X میرسم به جایی که اسمشو یادم نمیاد

دانلود آهنگ ابرای سفید تینا

Tina - Abraye sefid

 

خیلی وقته که دلم واسه ی اون تنگ نمیشه

دیگه این قلب شکسته مثل سابق نمیشه

شاید ابرای سفید تو آسمون بازم بیان

ولی دیگه هیچکدوم شبیه چشماش نمیشه

خیلی تلخه که صداشو دیگه یادم نمیاد

اونقدر دورم ازش که هر چی فکرم بکنم

میرسم به جایی که اسمشو یادم نمیاد

 

 

دانلود







برچسب ها Tina Abraye sefid دانلود آهنگ ابرهای سفید تینا ابرای سفید تینا دانلود آهنگ تینا بنام ابرای سفید خیلی وقته که دلم واسه ی اون تنگ نمیشه دانلود آهنگ خیلی وقته که دلم واسه ی اون تنگ نمیشه تینا دانلود آهنگ خیلی وقته که دلم واسه ی اون تنگ نمیشه دیگه این قلب شکسته مثل سابق نمیشه دانلود آهنگ دیگه این قلب شکسته مثل سابق نمیشه تینا دانلود آهنگ دیگه این قلب شکسته مثل سابق نمیشه شاید ابرای سفید تو آسمون بازم بیان دانلود آهنگ شاید ابرای سفید تو آسمون بازم بیان تینا دانلود آهنگ شاید ابرای سفید تو آسمون بازم بیان ولی دیگه هیچکدوم شبیه چشماش نمیشه دانلود آهنگ ولی دیگه هیچکدوم شبیه چشماش نمیشه تینا دانلود آهنگ ولی دیگه هیچکدوم شبیه چشماش نمیشه خیلی تلخه که صداشو دیگه یادم نمیاد دانلود آهنگ خیلی تلخه که صداشو دیگه یادم نمیاد تینا دانلود آهنگ خیلی تلخه که صداشو دیگه یادم نمیاد میرسم به جایی که اسمشو یادم نمیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو