loading...

اهنگ

X hamid hirad khodahafezi X دانلود آهنگ خداحافظی از حمید هیراد X خداحافظی حمید هیراد X دانلود آهنگ حمید هیراد بنام خداحافظی X دانلود آهنگ خداحافظت حمید هیراد X خداحافظت ح

حسین بازدید : 9 جمعه 02 اسفند 1398
X hamid hirad khodahafezi X دانلود آهنگ خداحافظی از حمید هیراد X خداحافظی حمید هیراد X دانلود آهنگ حمید هیراد بنام خداحافظی X دانلود آهنگ خداحافظت حمید هیراد X خداحافظت حمید هیراد X دانلود آهنگ حمید هیراد بنام خداحافظت X به شوقی که دیگر برایم نمانده به عشقی که من را به سویت کشانده X خداحافظت شور شیرین من X دانلود آهنگ خداحافظت شور شیرین من حمید هیراد X خداحافظت عشق دیرین من X دانلود آهنگ خداحافظت عشق دیرین من حمید هیراد X خداحافظت حرفی دیگر نمانده X دانلود آهنگ خداحافظت حرفی دیگر نمانده حمید هیراد X خداحافظت عشق زیبای من X دانلود آهنگ خداحافظت عشق زیبای من حمید هیراد

دانلود آهنگ خداحافظت حمید هیراد

 

به شوقی که دیگر برایم نمانده

به عشقی که من را به سویت کشانده

نمیخواهی پیش من باشی تو میخواهی سهم کی باشی

خداحافظت شور شیرین من

خداحافظت عشق دیرین من

خداحافظت حرفی دیگر نمانده

خداحافظت عشق زیبای من

خداحافظت کل دنیای من

خداحافظت حرفی دیگر نمانده

 

 

دانلود







برچسب ها hamid hirad khodahafezi دانلود آهنگ خداحافظی از حمید هیراد خداحافظی حمید هیراد دانلود آهنگ حمید هیراد بنام خداحافظی دانلود آهنگ خداحافظت حمید هیراد خداحافظت حمید هیراد دانلود آهنگ حمید هیراد بنام خداحافظت به شوقی که دیگر برایم نمانده به عشقی که من را به سویت کشانده خداحافظت شور شیرین من دانلود آهنگ خداحافظت شور شیرین من حمید هیراد خداحافظت عشق دیرین من دانلود آهنگ خداحافظت عشق دیرین من حمید هیراد خداحافظت حرفی دیگر نمانده دانلود آهنگ خداحافظت حرفی دیگر نمانده حمید هیراد خداحافظت عشق زیبای من دانلود آهنگ خداحافظت عشق زیبای من حمید هیراد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو