loading...

اهنگ

  ,دانلود اهنگ ديگه گريه دلو وا نميكنه ,کلیپ دیگه گریه دلو وا نمیکنه ,دانلود آهنگ گوگوش قصه ی ماتم من ,قصه ی ماتم من هر چی که بود ,زندگی با آدماش برای من یه قصه بود ,نمیخوام مثل همه گریه کن

حسین بازدید : 25 یکشنبه 10 آذر 1398

 

,دانلود اهنگ ديگه گريه دلو وا نميكنه

,کلیپ دیگه گریه دلو وا نمیکنه

,دانلود آهنگ گوگوش قصه ی ماتم من

,قصه ی ماتم من هر چی که بود

,زندگی با آدماش برای من یه قصه بود

,نمیخوام مثل همه گریه کنم

,قصه ماتم من هرچی که بود هرچی که هست گوگوش

,گوگوش قصه ماتم

,زندگی با ادماش برای من گوگوش

,

,

,

,







برچسب ها دانلود اهنگ ديگه گريه دلو وا نميكنه کلیپ دیگه گریه دلو وا نمیکنه دانلود آهنگ گوگوش قصه ی ماتم من قصه ی ماتم من هر چی که بود زندگی با آدماش برای من یه قصه بود نمیخوام مثل همه گریه کنم قصه ماتم من هرچی که بود هرچی که هست گوگوش گوگوش قصه ماتم زندگی با ادماش برای من گوگوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو