loading...

اهنگ

دانلود آهنگ میشه بازم برگردی آخه بدون من چجوری تو سر کردی   میشه بازم برگردی آخه بدون من چجوری تو سر کردی باور نمیکنم بودم واست سرگرمی زدی شکستی نمونده واسم قلبی قبول دارم بد کردم میگفتی د

حسین بازدید : 91 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ میشه بازم برگردی آخه بدون من چجوری تو سر کردی

 

میشه بازم برگردی آخه بدون من چجوری تو سر کردی

باور نمیکنم بودم واست سرگرمی

زدی شکستی نمونده واسم قلبی

قبول دارم بد کردم میگفتی دوستم داری هی چشاتو تر کردم

آره میدونم ولی نبودش حقم بری پا بزاری رو قلبم

از وقتی نکردی بغلم خواب رفته کل تنم

کجا برم فکر تو نیفته تو سرم

رو تک تک کارات چشامو میبندمو

وایمیسم از روی بلندی میپرم

یه پی ام بده حداقل بپرس حال منو

 

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ یه پی ام بده حداقل بپرس حال منو میشه بازم برگردی آخه بدون من چجوری تو سر کردی باور نمیکنم بودم واست سرگرمی دانلود آهنگ باور نمیکنم بودم واست سرگرمی زدی شکستی نمونده واسم قلبی دانلود آهنگ زدی شکستی نمونده واسم قلبی قبول دارم بد کردم میگفتی دوستم داری هی چشاتو تر کردم دانلود آهنگ قبول دارم بد کردم میگفتی دوستم داری هی چشاتو تر کردم آره میدونم ولی نبودش حقم بری پا بزاری رو قلبم دانلود آهنگ آره میدونم ولی نبودش حقم بری پا بزاری رو قلبم از وقتی نکردی بغلم خواب رفته کل تنم دانلود آهنگ از وقتی نکردی بغلم خواب رفته کل تنم کجا برم فکر تو نیفته تو سرم دانلود آهنگ کجا برم فکر تو نیفته تو سرم رو تک تک کارات چشامو میبندمو دانلود آهنگ رو تک تک کارات چشامو میبندمو وایمیسم از روی بلندی میپرم دانلود آهنگ وایمیسم از روی بلندی میپرم دانلود آهنگ پی ام مرداد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو