loading...

اهنگ

دانلود آهنگ دلبر تیسه تا به سحر بیدارمه   دلبر تیسه تا به سحر بیدارمه تا صبح ناختی کشمبه تره شی ور ندارمبه تی اسم شی دست رو خال بزومه تی قاب عکس من شی کشه دارمبه تیسه بخردمه تیزی می دلبر

حسین بازدید : 727 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ دلبر تیسه تا به سحر بیدارمه

 

دلبر تیسه تا به سحر بیدارمه

تا صبح ناختی کشمبه تره شی ور ندارمبه

تی اسم شی دست رو خال بزومه

تی قاب عکس من شی کشه دارمبه

تیسه بخردمه تیزی می دلبر

با رقیبون هر شو دارمه درگیری می دلبر

 

 

دانلود







برچسب ها تا صبح ناختی کشمبه تره شی ور ندارمبه تا صبح ناختی کشمه تره شی ور ندارمه دانلود آهنگ تا صبح ناختی کشمبه تره شی ور ندارمبه دانلود آهنگ تا صبح ناختی کشمه تره شی ور ندارمه تی اسم شی دست رو خال بزومه دانلود آهنگ تی اسم شی دست رو خال بزومه تی قاب عکس من شی کشه دارمبه تی قاب عکس من شی کشه دارمه دانلود آهنگ تی قاب عکس من شی کشه دارمبه دانلود آهنگ تی قاب عکس من شی کشه دارمه تیسه بخردمه تیزی می دلبر دانلود آهنگ تیسه بخردمه تیزی می دلبر با رقیبون هر شو دارمه درگیری می دلبر دانلود آهنگ با رقیبون هر شو دارمه درگیری می دلبر دانلود آهنگ عزیزم تا خود صبح برای تو بیدارم دانلود آهنگ مازندرانی عزیزم تا خود صبح برای تو بیدارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو