loading...

اهنگ

مهدی یغمایی صبحی دیگر دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام صبحی دیگر Mehdi Yaghmaei - Sobhi Digar متن موزیک تو میتونی منو تا همیشه مبتلا کنی کافیه فقط به من همینجوری نگاه ک

حسین بازدید : 19 شنبه 03 خرداد 1399

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام صبحی دیگر

مهدی یغمایی صبحی دیگر

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام صبحی دیگر

Mehdi Yaghmaei - Sobhi Digar

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

متن موزیک

تو میتونی منو تا همیشه مبتلا کنی کافیه فقط به من همینجوری نگاه کنی

من دارم به این همه آرامش عادت میکنم من به ساده بودنت خیلی حسادت میکنم

ای وای من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم

بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه

ای وای من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم

بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه

من میخوام که جونمو فدای خنده هات کنم زندگیمو ول کنم بشینمو نگات کنم

بهترین روزای عمرمو دارم میگذرونم هر نفس کنار تو نبودمو پشیمونم

ای وای من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم

بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه

ای وای من به تو گرفتارم دلبرم وفادارم عشق موندگارم

بی تو حال من دیوونه همیشه پریشونه یه دنیا میدونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو