loading...

اهنگ

ای خدا ولم کنین سی دخت هاجرو خودمه تو گل میپلکونممحض رضای دخترون خودمه تو گل میپلکونمسی دخت هاجرو خودمه تو گل میپلکونممحض رضای دخترون خودمه تو گل میپلکونمتلیتو لیته لیتوله تلیتو لیته لیتو تلیتو لیته ل

حسین بازدید : 55 دوشنبه 02 تیر 1399

ای خدا ولم کنین سی دخت هاجرو خودمه تو گل میپلکونم
محض رضای دخترون خودمه تو گل میپلکونم
سی دخت هاجرو خودمه تو گل میپلکونم
محض رضای دخترون خودمه تو گل میپلکونم
تلیتو لیته لیتوله تلیتو لیته لیتو تلیتو لیته لیتوله تلیتو لیته لیتو
سی دخت هاجرو خودمه تو گل میپلکونم
محض رضای دخترون خودمه تو گل میپلکونم
سی دخت هاجرو خودمه تو گل میپلکونم
محض رضای دخترون خودمه تو گل میپلکونم
چند شووه ای خدایا خواب یارم میبینم چند شوه ای خدایا

اگه روزی نیایه میمیرم از جدایی اگه روزی نیایه
میمیرم از جدایی میدونم توی غربت ندارم آشنایی
میدونم توی غربت ندارم آشنایی توی بندر نشینم
انتظار نازنینم اونی که دلم میخواسته زیر پایش نشینم
توی بندر نشینم انتظار نازنینم اونی که دلم میخواسته زیر پایش نشینم
ظهر تابستون نشستم نن وه ننه وننه قلم و کاغذ بدستم
نن وه ننه وننه برا یار خود نوشتم نن وه ننه وننه
میون جنگل انبوه موهات میون ستاره رنگین چشات

دانلود آهنگ سیاه دخت هاجرو از سندی

گل بودم مو خار شدم شیر بودم تخار شدم
وای تو گلی مو خارم چی میخوای مو سیت بیارم
وای تو گلی مو خارم چی میخوای مو سیت بیارم
بخدا که مو اسیرم از دوری تو میمیرم بخدا که مو اسیرم از دوری تو میمیرم
خواب یارم میبینم میبینم از مو دوره تو چشام خواب ندارم
میبینم از مو دوره تو چشام خواب ندارم میکنه چادر بسر
همش از مو فراره او مونه سیل میکنه خم به ابرو میاره
میکنه چادر بسر همش از مو فراره او مونه سیل میکنه خم به ابرو میاره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو