loading...

اهنگ

,    تکست آهنگ تو از من دیوانه تری,    متن اهنگ من به دیوانه بودن از تو سرم,    متن اهنگ دل من دیر زمانیست که دیوانه توست,    صنما زلف پریشا

حسین بازدید : 15 دوشنبه 06 مرداد 1399


,    تکست آهنگ تو از من دیوانه تری
,    متن اهنگ من به دیوانه بودن از تو سرم
,    متن اهنگ دل من دیر زمانیست که دیوانه توست
,    صنما زلف پریشان تو را شانه کنم
,    دیوانه تری از من دیوانه ترم از تو
,    تکست آهنگ تو بگو از همای
,    متن اهنگ همای من به دیوانه بودن از تو سرم
,    تکست آهنگ پرواز همای
,    فول آلبوم همای
,    متن آهنگ







برچسب ها تکست آهنگ تو از من دیوانه تری متن اهنگ من به دیوانه بودن از تو سرم متن اهنگ دل من دیر زمانیست که دیوانه توست صنما زلف پریشان تو را شانه کنم دیوانه تری از من دیوانه ترم از تو تکست آهنگ تو بگو از همای متن اهنگ همای من به دیوانه بودن از تو سرم تکست آهنگ پرواز همای فول آلبوم همای متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو