loading...

اهنگ

دانلود آهنگ کلاش تو بخر یار پولش شی مو از قنبر نارویی و علی موسی زاده با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ بستکی جنوبی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : شترا باری کردم بار قالی شترا باری کردم بار قالی وی

حسین بازدید : 187 یکشنبه 23 شهریور 1399

دانلود آهنگ کلاش تو بخر یار پولش شی مو از قنبر نارویی و علی موسی زاده با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ بستکی جنوبی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

شترا باری کردم بار قالی

شترا باری کردم بار قالی

وی محسنا زیارت میروم جای تو خالی

زیارت میروم حضرت رضا را

آخی حسین ببوسم گنبد زد رضا را

وی پسینی خنکن وای ای نمازن

وی پسینی خنکن وای ای نمازن

وی دل یارم که سنگن رویشن چه نازن

وی دلم هیرون از کار زمونه

که هرچی خوشگلن نامهربون

وی خدا نامهربونن نامهربونن

وی نخواستم پی دلم خونه بسازم

وی نخواستم پی دلم خونه بسازم

هرچی خونه بساخت توته چلوند

هرچی خونه بساخت توته چلوند

کلاش تو بخر کلاش تو بخر

یار پولش مو بلون

یکیش تو ببر دوتاش تی مو

کلاش تو بخر یار پولش شی مو

کلاش تو بخر یار پولش شی مو

یکیش تو ببر دوتاش تی مو

یکی تو ببر دوتاش تی مو

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو