دانلود آهنگ محسن رزاقی من باتو خوبه حالم

Download Music Mohsen Razaghi Man Ba To Khobe Halam

آهنگ محسن رزاقی بنام من باتو خوبه حالم

به خاطر دیدنه تو از همه دنیا میگذرم تو بدون از همه عاشقات آره عاشق ترم

این یه رابطه ی خوبه تو رو دوست دارمت تو رو من با دلو جون روی چشام میذارمت

 

دانلود آهنگ محسن رزاقی من باتو خوبه حالم

 

متن آهنگ من باتو خوبه حالم از محسن رزاقی

به خاطر دیدنه تو از همه دنیا میگذرم تو بدون از همه عاشقات آره عاشق ترم

این یه رابطه ی خوبه تو رو دوست دارمت تو رو من با دلو جون روی چشام میذارمت

من با تو خوبه حالم آره حاله خوبی با تو دارم جلو احساسه دلت محاله کم بیارم

man ba to khoobe halam are hale khoobi ba to daram jelo ehsase delet mahale kam biyaram

این عشق با تو خوبه قلبم واسه تو میکوبه هر چی احساسه قشنگه آره با تو بوده

in eshgh ba to khoobe ghalbam vase to mikoobe harchi ehsase ghashnge are ba to boode

من با تو خوبه حالم آره حاله خوبی با تو دارم جلو احساسه دلت محاله کم بیارم

man ba to khoobe halam are hale khoobi ba to daram jelo ehsase delet mahale kam biyaram

این عشق با تو خوبه قلبم واسه تو میکوبه هر چی احساسه قشنگه آره با تو بوده

in eshgh ba to khoobe ghalbam vase to mikoobe harchi ehsase ghashnge are ba to boode

به خاطر دیدنه تو از همه دنیا میگذرم تو بدون از همه عاشقهات آره عاشق ترم

این یه رابطه ی خوبه تو رو دوست دارمت تو رو من با دلو جون روی چشام میذارمت

من با تو خوبه حالم آره حاله خوبی با تو دارم جلو احساسه دلت محاله کم بیارم

man ba to khoobe halam are hale khoobi ba to daram jelo ehsase delet mahale kam biyaram

این عشق با تو خوبه قلبم واسه تو میکوبه هر چی احساسه قشنگه آره با تو بوده

in eshgh ba to khoobe ghalbam vase to mikoobe harchi ehsase ghashnge are ba to boode

من با تو خوبه حالم آره حاله خوبی با تو دارم جلو احساسه دلت محاله کم بیارم

man ba to khoobe halam are hale khoobi ba to daram jelo ehsase delet mahale kam biyaram

این عشق با تو خوبه قلبم واسه تو میکوبه هر چی احساسه قشنگه آره با تو بوده

in eshgh ba to khoobe ghalbam vase to mikoobe harchi ehsase ghashnge are ba to boode

ترانه آهنگ من باتو خوبه حالم از محسن رزاقی

من با تو خوبه حالم آره حاله خوبی با تو دارم جلو احساسه دلت محاله کم بیارم

man ba to khoobe halam are hale khoobi ba to daram jelo ehsase delet mahale kam biyaram

این عشق با تو خوبه قلبم واسه تو میکوبه هر چی احساسه قشنگه آره با تو بوده

in eshgh ba to khoobe ghalbam vase to mikoobe harchi ehsase ghashnge are ba to boode

من با تو خوبه حالم آره حاله خوبی با تو دارم جلو احساسه دلت محاله کم بیارم

man ba to khoobe halam are hale khoobi ba to daram jelo ehsase delet mahale kam biyaram

این عشق با تو خوبه قلبم واسه تو میکوبه هر چی احساسه قشنگه آره با تو بوده

in eshgh ba to khoobe ghalbam vase to mikoobe harchi ehsase ghashnge are ba to boode