loading...

اهنگ

آهنگ علاقه پویا بیاتی» ترانه سرا ( پویا بیاتی )» آهنگ ساز : ( پویا بیاتی )» تنظیم : ( فریبرز خاتمی )منُ بِبَر به سمتِ خوابُ خاطره | چرا میخوای اِسمَم از یادت برهمنُ بُکُش،ولی نگو بای

حسین بازدید : 7 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ علاقه پویا بیاتی
» ترانه سرا ( پویا بیاتی )
» آهنگ ساز : ( پویا بیاتی )
» تنظیم : ( فریبرز خاتمی )
منُ بِبَر به سمتِ خوابُ خاطره | چرا میخوای اِسمَم از یادت بره
منُ بُکُش،ولی نگو باید برم | آخه چرا؟ کی گفته من مقصِرَم؟
تُ شونتُ نمیسپاری به هق هقم | بمون بمون کناره ِ قلب ِ عاشقم
فقط بذار یه بار دیگه ببینمت | ازین به بعد،من میمونم با غَمِت
ببخش اگه تورو گرفتم از خودم | ببخش اگه مزاحم ِ دلت شُدم
اگه یه ریز ازین علاقه دَم زَدَم | منُ ببخش سکوتتُ به هم زَدَم

توو کوچه ها نمیشه بی تو پرسه زد | نِشونیتُ نمیده هیچکسی به من
کجا برم؟ چرا نمیرسم به تُ؟ | کجایی پس؟چرا نمیرسی به من؟

تُ شونتُ نمیسپاری به هق هقم | بمون بمون کناره ِ قلب ِ عاشقم
فقط بذار یه بار دیگه ببینمت | ازین به بعد،من میمونم با غَمِت
ببخش اگه تورو گرفتم از خودم | ببخش اگه مزاحم ِ دلت شُدم
اگه از عاشقی واسه تُ دَم زدم | ببخش اگه سکوتتُ به هم زدم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو