loading...

اهنگ

دانلود آهنگ کامیار تکراری Download Music Kamyar Tekrari آهنگ کامیار بنام تکراری چقدر حرفای من برات تکراریه نگاه کن بینمون هرجا دیواریه متن آهنگ تکراری از کامیار چقدر حرفای من برات تکراریه ن

حسین بازدید : 18 سه شنبه 24 فروردین 1400

دانلود آهنگ کامیار تکراری

Download Music Kamyar Tekrari

آهنگ کامیار بنام تکراری

چقدر حرفای من برات تکراریه

نگاه کن بینمون هرجا دیواریه

دانلود آهنگ کامیار تکراری

متن آهنگ تکراری از کامیار

چقدر حرفای من برات تکراریه

نگاه کن بینمون هرجا دیواریه

بگو به هردومون از این حس

چی رسید نباید کارمون به اینجا میرسید

چه تکراری شده هوای این اتاق

چه بی طاقتم من از این اتفاق

اگه پیش منی همش از عادته

همین که با توام خیالت راحته

نه من مثل قدیم به دردت میخورم

نه تو ناراحتی از اینکه دلخورم

مهم نیست واسه تو چقدر حالم بده

مهم نیست که چیا سر من اومده

mohem nist ke chiya sare man umade

برات معمولیه که من بی طاقتم

barat mamookiye ke man bi taghatam

نمیپرسی ازم چرا ناراحتم

nemiporsi azam chera narahatam

چقدر حرفای من برات تکراریه

نگاه کن بینمون هرجا دیواریه

بگو به هردومون از این حس چی رسید

نباید کارمون به اینجا میرسید

چه ساده میگذری از هرچی بین ماست

پیش منی ولی هواس تو کجاست

حال و هوای تو عوض شده دیگه

خودت که ساکتی چشات بهم میگه

نه من مثل قدیم به دردت میخورم

نه تو ناراحتی از اینکه دلخورم

مهم نیست واسه تو چقدر حالم بده

مهم نیست که چیا سر من اومده

mohem nist ke chiya sare man umade

برات معمولیه که من بی طاقتم

barat mamookiye ke man bi taghatam

نمیپرسی ازم چرا ناراحتم

nemiporsi azam chera narahatam

ترانه آهنگ تکراری از کامیار 

مهم نیست واسه تو چقدر حالم بده

مهم نیست که چیا سر من اومده

mohem nist ke chiya sare man umade

برات معمولیه که من بی طاقتم

barat mamookiye ke man bi taghatam

نمیپرسی ازم چرا ناراحتم

nemiporsi azam chera narahatam







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو