loading...

اهنگ

دانلود آهنگ کامیار عاشق می مونم Download Music Kamyar Ashegh Mimoonam آهنگ کامیار بنام عاشق می مونم هرجا باشی دنبالت می گرده چشمای من میدونی عشقت شده تمومه دنیای من متن آهنگ عاشق می مونم از ک

حسین بازدید : 21 سه شنبه 24 فروردین 1400

دانلود آهنگ کامیار عاشق می مونم

Download Music Kamyar Ashegh Mimoonam

آهنگ کامیار بنام عاشق می مونم

هرجا باشی دنبالت می گرده چشمای من

میدونی عشقت شده تمومه دنیای من

دانلود آهنگ کامیار عاشق می مونم

متن آهنگ عاشق می مونم از کامیار

هرجا باشی دنبالت می گرده چشمای من

میدونی عشقت شده تمومه دنیای من

عاشقت شدم میخوام که تو باشی

بدجوری بسته شدی به نفسم

عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من

ashegh mimoonam ta hamishe ta tahe donya eshghe man

کم نمیشه عاشق میمونم تا همیشه

kam nemishe ashegh mimoonam ta hamishe

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

ta tahe donya eshghe man kam nemishe

صاف و سادست اما فوق العادست دنیای تو

تو جون منی تنها نذار این دیوونه رو عشقمو

بردار تو قلبت نگه دار اگه تو دوستم داری به روت بیار

عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من

ashegh mimoonam ta hamishe ta tahe donya eshghe man

کم نمیشه عاشق میمونم تا همیشه

kam nemishe ashegh mimoonam ta hamishe

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

ta tahe donya eshghe man kam nemishe

عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من

ashegh mimoonam ta hamishe ta tahe donya eshghe man

کم نمیشه عاشق میمونم تا همیشه

kam nemishe ashegh mimoonam ta hamishe

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

ta tahe donya eshghe man kam nemishe

ترانه آهنگ عاشق می مونم از کامیار 

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من

ashegh mimoonam ta hamishe ta tahe donya eshghe man

کم نمیشه عاشق میمونم تا همیشه

kam nemishe ashegh mimoonam ta hamishe

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

ta tahe donya eshghe man kam nemishe







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو