loading...

اهنگ

    دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام مثل خودت Download New Song Ali Baba  Mesle Khodet دانلود آهنگ علي بابا بنام مثل خودت آهنگ های مرداد ۹۴ برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه ک

حسین بازدید : 27 یکشنبه 29 دی 1398

 

 

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام مثل خودت

Download New Song Ali Baba  Mesle Khodet

دانلود آهنگ علي بابا بنام مثل خودت

آهنگ های مرداد ۹۴

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متن آهنگ جدید علی بابا به نام مثل خودت

چقد خودتو میگیری چیه بهت نمیخورم , تو که میگفتی هیچوقت ولت نمیکنم

چقد مغرور شدی ببین واسه منم , ظاهرا دوسم داشتی از دلت نمیدونم

من کـه میدونستم بلخره چی میشه تهش , چه غلطی میکنی بگو می پیشت هست

اینجوری خشک حرف نزن من میدونم , همه دور و وریامم میگن دیوونم

 

چون تا اسم تو میاد هنوز دست پاچه میشم , از این بدترم مگه هست چی دوست داری بگم

آخه بی انصاف چرا سرت همش تو گوشیه , دلت گیر کرده پیشش یا آدم خشکیه

مثل خودته واسه هم میرید تو قیافه , با هم جور شدید یا از اون اجتماعیاته

خب راست میگم حرف حق تلخه , کنار عشق جدیدش اون خوشبخته

منم مثل دیوونه ها کوچه ها رو میشمارم , من تنها موندم دیدی کسی نیست دورم

همه رفتن رفیقام همه ولم کردن , پل هارو شکستم سر تو دیگه نمیشه برگردم

شاید در حد تو نبود کلاس سوادم , کاری کردی که خاطراتت صدامو درآرن

تو مرامت همینه دست خودت نیست , حالا فهمیدی چرا بهت علاقه ندارم

دیدی یادت رفت تولدم اسفند بود , با کی اشتباه گرفتی منو انقد زود

موهاتو بلوند کردی شبیه زنای روسی شی , الان سرت داغه یه روزی تو هم درست میشی

دیدی میگفتم جای من پر میشه سریع

دیدی تو رفتی چه ساده قیدمو زدی

دیدی تموم شد آخرم زدی زیر قولت

چیزی یادت نمیاد چون شلوغ شده سرت

خیلی چیزارو فهمیدم ولی به روت نزدم

چیزی نگفتم خواستم به آبروت نزنم

دیدی جوابمو چجوری دادی بی انصاف

پره عشق بودم واسه یه آدم بی احساس

دیدی میگفتم جای من پر میشه سریع

دیدی تو رفتی چه ساده قیدمو زدی

دیدی تموم شد آخرم زدی زیر قولت

چیزی یادت نمیاد چون شلوغ شده سرت

خیلی چیزارو فهمیدم ولی به روت نزدم

چیزی نگفتم خواستم به آبروت نزنم

دیدی جوابمو چجوری دادری بی انصاف

پره عشق بودم واسه یه آدم بی احساس

رفیق صمیمیتو دیدی چطور پشت بهت کرد , باعثش همونان الان باشه پشتت حرف

سر رفیقت یادته چقد فحش میدادی بهم , الان چسبیده بهم چیه خشکت زد

من که آدمی نبودم از این خیانتا کنم , تو که دور و ورت از این رفاقتا پرن

گفتم کارم سخته گفتم پول توش نداره , میشه کسی بگه زندگی خوب دوست نداره

گفتم طاقت بیار به خدا درست میشه , الان شرایطم بده به خدا دو روز دیگه

منم خوب میشه زندگیم ولی تموم کرد , هر کی دید خالیه جیبم نموند رفت

هر چی میپوشید میگفت جدیدا مده , یه دروغی و میگفت میخواست سریع جمع کنه

بهم میگفت تو از زندگی عقب افتادی , پیش اون پشت گوشی چقد به من فحش دادی

که خودتو میزدی به مظلوم نمایی , تو آینده تو کنار من دوست نداری

تو میری پی خوشی و من تو خونه , پیش خودم میگم رفتش اون دیوونه

تف به روت که به خاطر تو تا الان بیدارم , گفتی میخوام برم گفتم حرفی ندارم

ولی از این به بعد منم میشم مثل خودت , از سگ کمترم اگه اسمتو بیارم

ببین من به چیزایی که میخواستم رسیدم , هه

مهم اینه شما دیگه منو از این فاصله نمی بینید

آره نمی بینید

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام مثل خودت در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو