loading...

اهنگ

ای دلا هر جا شومه دره منی تعقیب ❁☸❁ درست بومه بهاری ماهی کریم ❁☸❁ آدمای دنیا هستنه عجیب ❁☸❁ خار آدم بعضی وقتا زننه ریب ❁☸❁ امی محله قدم نزن دارنه خاک ❁☸❁ یا مرگ یا زندگی یا که طناب دار ❁☸❁ من که اصلا

حسین بازدید : 35 شنبه 28 فروردین 1400

ای دلا هر جا شومه دره منی تعقیب ❁☸❁
درست بومه بهاری ماهی کریم ❁☸❁
آدمای دنیا هستنه عجیب ❁☸❁
خار آدم بعضی وقتا زننه ریب ❁☸❁
امی محله قدم نزن دارنه خاک ❁☸❁
یا مرگ یا زندگی یا که طناب دار ❁☸❁

من که اصلا هیچ کس ره نارمه کار ❁☸❁
هر پیاده ره من هاکردمه سوار ❁☸❁
مهرداد عابدینی دل خیلی پره دلی درد ره بوئم ❁☸❁
ای جانا امان امان امان های ❁☸❁
دیگه خسته بیمه از شعر و آهنگ ❁☸❁
همه با هم وی دارننه جنگ ❁☸❁
قدرتی نخواینه دست بییری تفنگ ❁☸❁
تی پیش اتا جور و پشت سر هفت رنگ ❁☸❁
امه محله قدم نزن دارنه خاک ❁☸❁
یا مرگ یا زندگی یا که طناب دار ❁☸❁
من که هیچکسی ره نارمه کار ❁☸❁
هر پیاده ره من هاکردمه سوار ❁☸❁

❁☸❁ موزیک بازی ❁☸❁

دیگر دست قلم نکنه کاری ❁☸❁
هر چی بخونم مونه یادگاری ❁☸❁
وی مونه مثل آهنگ فراری ❁☸❁
وره گوش هاده یار وقتی بیکاری ❁☸❁
امه محله قدم نزن دارنه خاک ❁☸❁
یا مرگ یا زندگی یا که طناب دار ❁☸❁
من که هیچکسی ره نارمه کار ❁☸❁
هر پیاده ره من هاکردمه سوار ❁☸❁







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو