loading...

اهنگ

تیسه دلبر خنه نشین بومه های بمیرده مارا بمردمه ⦿⊚⊙ انگشتر بومه و بی نگین بومه های بمیرده مارا بمردمه ⦿⊚⊙ بورده جوانیاا بمرده مارا بمردمه ⦿⊚⊙ خیری ندیمه از دنیا حسابی آ بمردمه مارا بمیردمه ⦿⊚⊙ کیجا گرگ

حسین بازدید : 27 شنبه 28 فروردین 1400

تیسه دلبر خنه نشین بومه های بمیرده مارا بمردمه ⦿⊚⊙
انگشتر بومه و بی نگین بومه های بمیرده مارا بمردمه ⦿⊚⊙
بورده جوانیاا بمرده مارا بمردمه ⦿⊚⊙
خیری ندیمه از دنیا حسابی آ بمردمه مارا بمیردمه ⦿⊚⊙
کیجا گرگ چال نیشته و بیرون شیوه های بمرمه مار ⦿⊚⊙
به ولا اغوض ره خرده و کول ره بزوئه های بمردمه مار بمردمه ⦿⊚⊙
دار و دعوا کردمه زندون بیه منی جا ⦿⊚⊙
هر چی که بخردمه دست دوست و رفیقون ⦿⊚⊙
همون نامرد رفق منی سر بورده بلا ⦿⊚⊙
زندگی منه بوین چی هاکرده کیش و مات ⦿⊚⊙
می سر بخرده به سنگ من که ومه لات لات ⦿⊚⊙
هر کی گلی زنه آبی نوونه ⦿⊚⊙
هیچکی محمد اسمعلی نوونه ⦿⊚⊙
یتا روز من دومه دلبر من خنه ای ایوون ⦿⊚⊙
بدیمه بیموئه یار منی خانوم ⦿⊚⊙
من ره که بدی وی شی سر ره هادا تکون ⦿⊚⊙
اشاره بزو نیما وی آهنگری دکون ⦿⊚⊙
زندگی بی تو برام زندگی نیست داداشی ⦿⊚⊙
این شعر ره من بخونم دشمن کلی ⦿⊚⊙

⦿⊚⊙ موزیک بازی ⦿⊚⊙

نا تی صدا ره دارمه نا که تنی تصویر ره ⦿⊚⊙
نتومه بیخیال بوم جان ته فکر درگیره ⦿⊚⊙
نوشهری شهر چو بخرده بیتنه می حکم تیر ره ⦿⊚⊙
راهی که من دره شومه محمد جان خیلی دیره ⦿⊚⊙
سر زندگی ولا دل ره باد هادامه ⦿⊚⊙
خیلی چیزا شی دلبر ره من یاد هادامه ⦿⊚⊙
دویی مدرسه در شیوی نهار ⦿⊚⊙
بشنوستمه تنی نیشتنه خواستگار ⦿⊚⊙
الهی بمیره پدر سوخته مار من و تنی میون بکشینه دیوار ⦿⊚⊙
خوایمه شر بووم شر پرواز هاکنم پر ⦿⊚⊙
چلچلا بوم کلی هاکنم تی ایوونی سر ⦿⊚⊙
برو برو برو من دره شومه من از این آملی شهر ⦿⊚⊙
فرمانده قلب منی تیسه شومه کلاغ پر ⦿⊚⊙
اما ره بشتنه دلبر جان لبه تیغ ⦿⊚⊙
دلی درد خوار نوونه هیچکی می یار نوونه ⦿⊚⊙
هر کی پنجه گاری معیین برار نونه ⦿⊚⊙
دلی درد خوار نوونه هیچکی می یار نوونه ⦿⊚⊙
مثل شعر و شاعری نیما برار نوونه ⦿⊚⊙







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو